تولد عشقم
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

سلام به شما

خوبین

ریوما عشقم تولدت مبارک

 

و اینم کیک ها

وخیلی دوست دارم

خیلی دوست دارم

اصلا دوست دارم

به اندازه ی بارون

نه چون یه روزی بند میاد

دوست دارم

به اندازه ی برف ها

نه چون اب میشه

دوست دارم 

به اندازه ی گل ها

نه چون یه روزی پژ مرده میشه

ولی باور کن دوست دارم.....

شما هم ناراحتم کردین یه وقت نظرات رو کامل نکنین

اصلا شمازنده این

ناکاما.ایکا.ایچان کجایین

دلم براتون تنگ شده

بییاین

 

 



نظرات شما عزیزان:

ناکاما
ساعت17:40---9 دی 1394
به قول اینهیه ما تو تحریمیم!
اما سعی میکنم بیام.
ریوما تولدت مباااااااااااااااااااارک.
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ ممنون


هایجین
ساعت1:18---8 دی 1394
منم واسش تولد گرفتم.تو وب دلنوشته های ما.
داداش جونم تفلدت مبارک باشه.
انشاالله 100000000000000 سال عمر کنی.
البته در کنار نوریما جون.
آجی جونم خسته نباشی.
دستت در نکنه.: *
پاسخ:ممممممممنوننننننن


فاطمه اایچیزن
ساعت21:34---5 دی 1394
نوری رمانتو ننویسی کل رمانمو حذف میکنم بخدا حذفش میکنم میدونی چیه ؟ من واقعا به وب تو حسودیم میشه اخه خیلی قشنگ تر و بهتر از وب منه مطمئنم که گند زدم تو وبم
پاسخ:نهههه حق نداری وب من گجاش خوبه قالبش رمانش ولی دیگه این حرفو نزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 5 دی 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&